De Ce Sa Determini Profilul Concurentei?

concurenta

In multe cazuri, firmele mici se concentreaza asupra propriilor afaceri si nu acorda suficienta atentie concurentei.  Acest fapt poate conduce la decizii de afaceri disproportionate, care nu tin cont de ce se intampla in piata sau de actiunile concurentilor.

Pentru a creea o afacere de succes, trebuie sa poti oferi produse si servicii care se diferentiaza de cele existente in piata. Astfel,  cunoasterea concurentei si a produselor si serviciilor oferite de aceasta este obligatorie.  Avand informatii cat mai corecte despre actiunile concurentei, vei putea sa stabilesti preturi competitive, sa creezi campanii de marketing care se bazeaza pe punctele slabe ale competitiei si sa imbunatatesti performantele afacerii tale.

In acelasi timp, fiind in permanenta la curent cu ce se intampla in piata, vei putea sa evaluezi la timp modul in care afacerea ta este afectata de noii jucatori sau de concurenta existenta. Avand astfel de informatii vei putea sa stabilesti in mod realist cat de succes este afacerea ta.

Cercetand afacerile competitiei poti stabili un profil al acesteia care te va ajuta sa ai o imagine mai clara despre piata in care activezi si despre nevoile pe care le poti acoperi cu afacerea ta.

Creeaza un profil pentru fiecare din competitorii tai, utilizand ghidul special creat pentru a te ajuta sa intelegi mai bine piata in care activeaza afacerea ta.