De Ce Să Determini Profilul Concurentei?

În multe cazuri, firmele mici se concentrează asupra propriilor afaceri și nu acordă suficientă atenție concurenței.  Acest fapt poate conduce la decizii de afaceri disproporționate, care nu țin cont de ce se întâmpla în piață sau de acțiunile concurenților.

Pentru a crea o afacere de succes, trebuie să poți oferi produse și servicii care se diferențiază de cele existente în piață. Astfel,  cunoașterea concurenței și a produselor și serviciilor oferite de aceasta este obligatorie.  Având informații căt mai corecte despre acțiunilor concurenței, vei putea să stabilești prețuri competitive, să creezi campanii de marketing care se bazează pe punctele slabe ale competiției și să îmbunătățești performanțele afacerii tale.

În același timp, fiind în permanență la curent cu ce se întâmpla în piață, vei putea să evaluezi la timp modul în care afacerea ta este afectata de noii jucători sau de concurența existentă. Având astfel de informații vei putea să stabilești in mod realist cât succes are afacerea ta.

Cercetând afacerile competiției poți stabili un profil al acesteia care te va ajuta să ai o imagine mai clară despre piața în care activezi și despre nevoile pe care le poți acoperi cu afacerea ta.

Creează un profil pentru fiecare din competitorii tai, utilizând ghidul special creat pentru a te ajuta să înțelegi mai bine piața în care activează afacerea ta.