Viziune, misiune, valori – cel mai important mod prin care afacerile își rezumă obiectivele. Cele trei concepte au scopuri diferite pentru afacerea ta, dar sunt adesea confundate unul cu altul. În timp ce prin declarația de misiune vei descrie ce dorește sa facă afacerea ta ACUM, prin declarația de viziune vei evidenția planurile afacerii pentru VIITOR.
Declarația de misiune
Declarația ta de misiune trebuie să se concentreze asupra prezentului, să definească scopul și obiectivele primare legate de nevoile clienților tăi și de valorile echipei. Pentru realizarea declarației de misiune, trebuie să găsești răspunsurile la întrebările “Ce facem? Ce ne face diferiți? “.
Declarația de viziune
Declarația ta de viziune trebuie să se concentrează asupra viitorului. Este principala sursă de inspirație și motivație pentru echipă și trebuie să conțină principalul motiv pentru care afacerea ta există
Valorile afacerii
Valorile afacerii tale reprezintă valorile de bază sau standardele după care afacerea ta își desfășoară activitatea. De fapt, acestea rezumă ceea ce reprezintă afacerea ta, influențează cultura organizațională și determină cum iei deciziile și cum le implementezi.
Pentru a te ajuta să creezi mai ușor declarația de viziune și misiune, dar și să stabilești valorile pentru afacerea ta, am realizat un ghid pe care îl poți descarcă gratuit. Personalizează-l, salvează-l in PDF și utilizează-l în prezentări, in planul de afaceri, publică-l pe site-ul tău și pune-l la vedere în spatiile de lucru.
Descarcă gratuit! Completează numele tău si adresa de email în formularul de mai jos pentru a accesa gratuit ghidul pentru stabilirea misiunii, viziunii și valorilor afacerii tale.
CE SĂ FACI ÎN CONTINUARE