Viziune, misiune, valori – cel mai important mod prin care afacerile isi rezuma obiectivele. Cele trei concepte au scopuri diferite pentru o companie, dar sunt adesea confundate unul cu altul. In timp ce o declarație de misiune descrie ceea ce o companie doreste sa faca acum, o declaratie de viziune evidentiază planurile companie pentru viitor.
Declaratia de misiune se concentrează asupra prezentului; Definește clientul, procesele critice si informează despre nivelul dorit de performanta.
Declaratia de viziune se concentrează asupra viitorului; Este o sursa de inspiratie și motivatie. Adesea descrie nu doar viitorul afacerii, dar si viitorul industriei sau al societătii in care afacerea spera sa faca schimbari.
Pentru a te ajuta sa creezi mai usor declaratia de viziune si misiune, dar si sa stabilesti valorile pentru afacerea ta, am realizat un ghid pe care il poti descarca gratuit. Personalizeaza-l, salveaza-l in PDF si utilizeaza-l in prezentari, in planul de afaceri, publica-l pe site-ul tau si pune-l la vedere in spatiile de lucru.
Descarca gratuit! Completeaza numele tau si adresa de email in formularul de mai jos pentru a accesa gratuit ghidul pentru stabilirea profilului clientilor, propus de www.antreprenoriat101.ro
CE SA FACI IN CONTINUARE