Plan De Vanzari – Ghid Gratuit

Definitia Planului De Vazari

Planul de vanzari este un document in care  stabilesti obiectivele de vanzari si dezvolti strategiile prin care sa le realizezi. Prin realizarea unui astfel de document planifici modul de crestere a veniturilor si stabilesti o serie de indicatori de performanta, pe care, daca ii indeplinesti, poti stabili gradul de succes al afacerii tale. Planul de vanzari este raspunsul la intrebarile Cine?, Unde?, De ce?, Cand? si Cum? care te vor ghida spre atingerea obiectivelor tale de vanzari. Planul de vanzari este un tablou al vanzarilor anterioare, a situatie pietei si a nisei in care activezi, iti arata cine sunt clienții tai, modalitatile prin care ii pot gasi si cum poti interactiona cu acestia si cum le poti vinde produslele sau serviciile tale. Prin realizarea unui plan de vanzari vei putea sa:

  • Definesti tintele de vanzari;
  • Sa stabilesti strategiile de vanzare in functie de piata tinta;
  • Sa identifici cele mai bune tactici de vanzari pentru echipa ta;
  • Sa-ti motivezi echipa de vanzari si sa le oferi un punct de plecare pentru activitatea lor;
  • Sa stabilesti bugetul de care ai nevoie pentru a aplica planul de vanzari;
  • Sa revizuiesti periodic statusul planului de vanzari (prognozat vs realizat);

Descarca aici ghidul Planului de Vanzari in format Word:

CE SA FACI IN CONTINUARE

Citeste si: Cum Sa Faci Un Plan De Vanzari In 10 Pasi + Ghid Gratuit